Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.04.2013 15:30 - Усещания...
Автор: arwen5 Категория: Тя и той   
Прочетен: 246 Коментари: 0 Гласове:
3





април, 2013

  

Валят, валят във пролет дъждовете… И ще отмият странната тъга… Очите гледат в синьото безкрайно… А мислите се плисват във река… Отхвърлена и никому ненужна… Така се чувствам… Без вина… Единствено това, че слушах… Единствено, че бях за кой ли път добра… Намерила бях място да се скрия… Да шепна на безкрая в самота… Но миг дойде, за да открия че бреме съм за нечия Съдба… А мислих, че с мълчание ме пази… и съхранява в себе си света…, във който най-свободна се усещам… във който съм и птица и звезда… във който с най-щастливото вибрирам… и в който знам да спазвам правила…Но явно път без изход ме застигна…. защото бях наивна светлина… Така е трябвало… Ще свикна… Виновни няма… Всичко е игра… Ала защо тогава тъй е празно във малкото ми огнено сърце… Защо изгубена се чувствам безотказно… Защо те търся в глухото поле… Ти просто каза, че не слушаш вече на думите доверения скреж… Затвори пътя… Спусна бариери… Остави ме объркана в копнеж… Наложи ми омерта… Аз простенах… Едва ли си ме чул… Там… надалеч…Дали е истина… Дали лъжа било е… Дали е сън… Дали е плач във горските мъгли…Съдбата знам ще ни отсъди… Там някъде във бъдните ни дни… Във световете два ще затая дъха си… Притихнала в дълбокия си Аз… Ще разпилея вяра по брега си…
А Тебе ще запазя в Нас…   






~ ----------------------------------------- ~

 

ПОСЛЕПИС :
Цената на доверието

Така съм създадена,
че предпочитам да се усмихна –
вместо да се намръщя,
да погаля, вместо да ударя,
да повярвам –
щом ме погледнат в очите.

Много пъти са ме лъгали.
Дори най-близките.
Обичта ми са тъпкали,
с думи са ме оплитали –
и пак ме гледаха в очите.

Може още сто пъти да ме излъжат.
Нека.
Едно не искам:
заради стоте лъжи
веднъж да не повярвам само
на очите, които наистина
са били искрени.

Станка Пенчева




Тагове:   април,   усещания,   2013,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: arwen5
Категория: Тя и той
Прочетен: 42447
Постинги: 34
Коментари: 68
Гласове: 990
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930