Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2013 14:17 - Усещания...
Автор: arwen5 Категория: Тя и той   
Прочетен: 294 Коментари: 0 Гласове:
2






юни, 2013 

 

Промених се внезапно… Някак от вятъра… Ветропоказателят се завъртя в кръг, а дъждовете… Те отмиха пепелта наслоена в последните повече от 730 случайности… Плеснах с ръце и попаднах в пиесата… Съвършено разлистена… Нова и цялостна….  Птици не пееха… Само клепачите леко потрепваха в учестеният сърдечен ритъм на поредното безумие… Защо животът е така безмилостен към вечното ми търсене на щастие?... Или пък е ефект на домино… Ръцете ме болят от недописване… Но вече свикнах с тази тъпа болка в костите… Поставям в дланите си ръковини…. Те винаги ми връщат силата… И разговорите със Питър Пан…. Вълшебното ключе от мойте сънища… Със него и летя, и плувам  вихрена и по земята ходя със достатъчност…. Разбрах се най-накрая… като облачна…Наситена до бяло съм… но и разпръскваща…  А стъпките ми се стопиха във мастилото разлято от солена неочакваност… И сякаш никога не съм била във нечий свят… една прашинка… заедност….  Растат крилата ми, растат… Ала болезнено раздират всяка фибра и като звук от сцепена душа отекват вътре в мен…. а после тихичко умират…. И само в  нощите за кратко съм звезда….  но падаща във друго времетраене…. И някак си отново пак греша…. Но безболезнено… На грешката изгрява надпис “Вдъхновение”….  Опъвам тетивата…. пак стрела….  И пак щастливост някъде… за другите… Усещането… Като на игра…. А той е толкова красив… там…. между думите…. Но закъсня… Проби ме самота…. Отнесе ме в жадувано безвремие…. Докосна ме в студена тишина…. А после ме забрави…. Бях видение….

 




Предпочитам сърцето....

 


Тагове:   юни,   усещания,   2013,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: arwen5
Категория: Тя и той
Прочетен: 42461
Постинги: 34
Коментари: 68
Гласове: 990
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930