Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.03.2012 13:48 - Кажи ми....
Автор: arwen5 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 362 Коментари: 1 Гласове:
7

Последна промяна: 26.01.2014 15:52



 

Кажи ми….

защо Обичам Теб….

отново….

защо вървя по стръмни коридори

дишайки….

и със душа в небето само Теб зова ….

а то ми отговаря шепнейки….

и Твойте стъпки праща със дъжда….

 

Когато неистово ми се прииска да те потърся, стисвам ръце в юмруци, броя до колкото мога, проливам по някоя сълза между другото, запращам очите си сред небесните простори, вдишвам вятъра с кожа и продължавам да вървя по пътя, ускорила крачка, погълнала мислите си, разпиляла косите си и така до тогава до когато ….

А може би някой някъде ме държи на прицел, но отдавна не ме е страх…. Откакто те срещнах и ти прегърна мълчаливо моя свят…. Свят, във който мога и без теб, но искам с Теб, когато тогава….

Кажи ми къде е края…. Аз знам как да живея. Ще се върна. Ще се върнеш. Ще докосна. Ще докоснеш. Когато неистово ми се прииска душата ми на твоята врата пак да почука…..

Аз знам ще дойдеш…. И отново пак ще ме спасиш…. За кой ли път…. Кажи ми….





* * * * *


Тагове:   път,   кажи ми,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. arwen5 - 12.03.2013...
12.03.2013 15:43
To be the mark...

заклещена във чужди светове…
душата се замята до премала…
пребиха Я гнетящи ветрове…
опита да изпише “Оцеляла”…
тя странник нежелан посочи с пръст…
безмълвна във тъгата си потъна…
превърна се във пепел и във пръст…
на своята Голгота се разпъна…
загледа път от обич под звезди…
потърси знак за Истина и Цялост…
а после сред вълшебните мечти…
отново приютена бе в разбраност…
и точно полетя за сетен път…
във бездната от гняв за стари грешки…
тогава Той отново я спаси…
прегърна я с крилата си човешки…
и все така за Него тя гори…
а Той я пази тихо от мъглите…
със вярата във бъдещите дни…
е пътя им в Съдбовното пречистен…

arwen5

http://youtu.be/D7mXzUfhkIU
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: arwen5
Категория: Тя и той
Прочетен: 42315
Постинги: 34
Коментари: 68
Гласове: 990
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031