Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.01.2012 11:35 - Обещаваш ли....
Автор: arwen5 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 357 Коментари: 2 Гласове:
5




image

изображение от тук


* * * * *

обещаваш ли,

че някъде във синевата….

ще чакаш вечен знак от мен….

ще търсиш стъпките ми във тревата….

от птича песен утешен….

 

обещаваш ли,

едно вълшебство….

да ме докосва всеки ден….

да ми прошепва миг от вечност….

във вятър странно озарен….

 

обещаваш ли,

да ме запазиш….

в душата си от стон и прах….

и винаги да ми даряваш….

частици от магичен грях….

 

обещаваш ли,

че ще ме срещнеш….

на сън във тайнствена гора….

а после в кратък миг на нежност….

при мен ще дойдеш със дъжда….

 

обещаваш ли,

аз ще те чакам….

на оня светъл звезден бряг….

и винаги към теб ще бягам….

във скрития от всички свят….



обещаваш ли .....




Тагове:   me,   You,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. piligrim1 - Да!
16.01.2012 12:20
:)
цитирай
2. arwen5 - 1.
26.01.2014 16:16
Де да беше адресата... ;)
Но няма лошо да съпреживяваш мечтата... :))
Реших да отворя постовете...
Миналото е, за да имаме мисъл винаги у себе си за извървения път, а това ни прави по-мъдри в Сега и по-уверени във всичко Бъдно...
Не бягствата решават проблемите в Любовта и силните чувства, а ясните и категорични решения! На тоя етап така мисля. Върнах се днес за да си възстановя любимите блогове в този своеобразен виртуален дневник - един от поредицата "Бягство от другата половина на душата", които преди време затрих под давление на моментни негативни емоции. Дадох един интересен глас 7070 - дали беше случайно?... :)
Приятелка на личната линия ме пита кога ще пиша тук...
Някога или Никога...
Отговорих инстинктивно - когато пожеланието скрито в аватара се сбъдне... каквото и да означава това...
Хубави дни за всички, които ще надникнат насам до края на годината!*
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: arwen5
Категория: Тя и той
Прочетен: 42542
Постинги: 34
Коментари: 68
Гласове: 990
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930